Autor Subiect: Sfat achizitie ForTwo 451  (Citit de 169 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 39 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Sfat achizitie ForTwo 451
« Răspuns #15 : Mai 17, 2018, 10:17:19 a.m. »
Depinde .
Smart 451 diesel (CDI) este in 2 variante de putere : de 33kW si 40kW . Cele de 40kW sunt stricacioase si de evitat .
La 451 diesel/33kW cuplul motor este destul de mare pt a egala practic MHD-ul (52kW) . Puterea e produsul dintre cuplu si bratul fortei ; cuplu maxim este obtinut la turatii mai mici la diesel . oricum Smart 451 e o masina domestica nu de dat liniute .
Modelul 451 se fabrica decat din 2007 ,in '05 gasiti 450 (de la care a mostenit motorul diesel - OM660) si nu are motoare pe benzina fiabile . Motorizarea diesel este de la Mercedes iar motoarele sunt fabricate la Stuttgart.
450 pe benzina nu e o optiune .
Smart e proprietate a grupului Daimler AG . Daimler care detine 100% din Mercedes Benz , 89% actiuni la Mitsubishi si in procent mai mic la mai multe firme producatoare auto ,inclusiv Kamaz (Rusia) .
 

Offline radud22

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Sfat achizitie ForTwo 451
« Răspuns #16 : Mai 18, 2018, 12:34:59 p.m. »
Ok. Mulțumesc pentru explicații. Deci înțeleg ca trebuie sa îmi restrâng căutările către dieselul mai puțin puternic sau motorul de 1 L pe benzina.

Am înțeles ca motorul de 1 L e produs de Mitsubishi , este adevărat ?
Și mi-a mai spus cineva ca la modelele mai noi motorul este produs de Renault ?
Încă o întrebare va rog , motorul pe diesel cu putere mai mică, este tot turbo ? Pentru ca dacă nu are turbina , devine chiar o opțiune interesantă. Așa cum menționam in postările inițiale , nu ma interesează puterea in mod deosebit , doar in limita in care sa pot tine pasul cu traficul din București.
 

Offline radud22

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Sfat achizitie ForTwo 451
« Răspuns #17 : Mai 18, 2018, 04:05:38 p.m. »
Ma poate lămuri și pe mine va rog cineva care e treaba cu tipul asta de afișaj ? L-am văzut pe una dintre mașini , mi-a spus omul ca a fost schimbat la reprezentanta in Germania , dar totuși mi se pare ciudat faptul ca nu l-am mai văzut pe niciun alt Smart. Am căutat inclusiv la alte modele de Smart , însă fără rezultat.

You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 39 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Sfat achizitie ForTwo 451
« Răspuns #18 : Mai 19, 2018, 09:59:54 a.m. »
Ceas aftermarket ,manufacturat . Posibil ca orice piesa aftermarket sa genereze probleme .
Motorul de 1l (999cmc) e facut de Mitshubishi ,tip 3B2 varianta Smart . You are not allowed to view links. Register or Login
Motorul Renault e  de 899cmc si se regaseste pe Smart incepand din 2014 incoace numai la modelul 453 . Motorul e cel de pe Dacia Logan si Renault Clio - de fapt 453 e corcitura renault ... Tipul de motor e 09 TCe. Unele modele de Smart (seria 454) sunt facute la uzina renault din Slovenia (din 2014).
Motorul diesel este facut de Mercedes si are codul OM660 .
Smart Fortwo este o masina de oras si daca e exploatata si intretinuta corect e perfecta pt oras .
In Romania Smart-urile pot fi intretinute corect decat f greu datorita infrastructuri tehnice . Ex. :  Perioda de service la Smart 451 e de 15 000km in regim de exploatare normal .In regim greu se reduce la 10 000km (in Buc. zilnic e regim greu) . Revizia corect incepe cu conectarea diagnozerului la masina si stergerea codurilor de eroare ; schimbarea filtrelor si a uleiului e numai o parte a reviziei - asta la toate masinile moderne indiferent de marca .


 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like