Autor Subiect: Help please  (Citit de 48 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Help please
« : Iunie 15, 2018, 01:05:50 a.m. »
Buna seara dragi colegi, de vreo 3 luni de zile am achizitionat un smart 450 0.8 cdi, pot sa va zic ca mi-a mancat zilele, se opreste in mers cand este putin fortata( fortata insemnand pe la 80 la ora in treapta 6), mai nou am observat ca scoate fum negru cam mult la plecarile de pe loc si la accelerari mai mari pe loc, am schimbat la ea urmatoarele piese : filtru motorina, rampa comuna cu senzor presiune si regulator presiune, si am curatat valva egr care era blocata si intra in limp mode si nu accelera mai mult de 3500, acum se accelereaza, are zvac, dar problema este opritul in mers. In momentul in care se opreste daca ii dau la automat imediat, electromotorul invarte dar nu porneste, trebuie sa astept ceva intervale de timp, 5-10 minute dupa care daca ii dau la automat porneste dar o simt ca nu mai are putere, pe diagnoza imi da eroare P1187 - scurtcircuit la plus . Va rog care a intampinat problema asemanatoare si ma poate ajuta cu un sfat, ii raman profund indatorat pentru ca mai am putin si o schimb toata
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 40 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Help please
« Răspuns #1 : Iunie 15, 2018, 10:48:50 p.m. »
La Smart 450 putine tipuri de diagnozare sunt potrivite . Cu ce diagnozer a fost facuta?
Opritul in mers poate avea mai multe cauze .
Cablajul a fost verificat ?
 

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Help please
« Răspuns #2 : Iunie 16, 2018, 11:47:06 a.m. »
Salut colegu, am verificat si cablajul si am schimbat si senzorul de la vilbrochen cu unul nou marca bosch, chestia este ca toate simptomele le face cabd eate cald afara, de 3 zile merg cu ea cand este frig si ploua si nu am nici o problema, iar ca diagnoza cu mb star am verificat, l-a pus un prieten dar am asistat. Multumesc frumos, se poate sa fie de la injectoare?
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 40 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Help please
« Răspuns #3 : Iunie 16, 2018, 02:20:49 p.m. »
Probabilitate mare ca problema sa fie din cablaj sau EDG .
Putin probabil sa fie din injectoare . La faza asta motorul inainte de a se opri da rateuri? adica se opreste si pace buna sau scade turatia,creste turatia si intr-un final se opreste?
Complecteaza la profil localitatea .

 

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Help please
« Răspuns #4 : Iunie 16, 2018, 10:19:40 p.m. »
Se opreste pur si simplu, ii tai alimentarea si se aprinde check motor. Am conpletat localitatea, sunt baiatul de la craiova cu care a-ti vorbit la telefon de vroiam sa vin sa vi-o aduc la cluj. O seara buna
 

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Help please
« Răspuns #5 : Iunie 16, 2018, 10:24:53 p.m. »
Azi spre exemplu am facut 60 de km in oras si nu s-a oprit deloc dar am mers incet fara sa fortez, adica am asteptat sa treaca toata lumea prin intersectii, dar imi e frica sa ajung la 80-90 cu a sasea ca atunci imi taie alimentarea, se opreste, se aprinde checkul si daca incerc sa ii dau la automat imediat, invarte in gol imi sta aprins checkul si nu porneste, trebuie sa astept 5-7 minute dupa care ii dau la automat si porneste si cu ocazia pornirii se stinge si checkul. Si dupa fiecare oprire din asta daca pun mb starul imi da aceeasi eroare p1187. M-am gandit la injectoare deoarece ma gandeam ca poate scapa vreunul presiunea. Va multumesc
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 40 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Help please
« Răspuns #6 : Iunie 17, 2018, 12:11:50 a.m. »
Pe pompa de inalte este o mufa cu 2 fire . De fapt e singura ;calculatorul citeste acea mufa si daca e problematica crede ca pompa in sine nu face serviciu si taie injectia.
Presiunea in rampa poate fi citita cu Starul in timp real ; de fapt pe asta se bazeaza chip tuningul ieftin : se monteaza un modul intre senzorul presiune rampa si calculator ,care modul e carcotas din constructie si anume tot timpul spune calculatorului ca presiunea e prea mica iar acesta mareste timpul cat stau injectoarele deschise . Asta cu taiatul injectiei e strategia standard pt orice se intampla pe circuitul de injectie .
MB Star da si presiune minim recomandata la relanti (un chestionar cu Da si Nu) dar e necesara interpretarea rezultatelor .Verificata mai intai mufa de pe pompa si dupa verificate presiunile .Presiune pompa combustibil : 3...5 bari ,presiune rampa 0 bari cu motorul oprit si sute de bari cu motorul pornit ,la relanti .
Mai poate fi regulatorul de presiune care atunci cand calculatorul citeste o presiune prea mare pt regimul dat ,comanda regulatorul (o electrovalva) care deschide si scapa din presiune in retur .
Daca exista inca o suspiciune asupra injectoarelor ,facut testul de retur injectoare .

 

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Help please
« Răspuns #7 : Iunie 17, 2018, 11:14:03 a.m. »
Mai ramane sa verific doar presiunea de la pompa de joasa presiune deoarece regulatorul l-am schimbat nou impreuna cu rampa si senzorul de presiune. Am verificat mufa de la element shut off valve deoarece am gasito neclipsata si plona de ulei, am curatat cu spray contacte si periuta de dinti si am montat la loc, deci mai ramane de verificat doar pompa de joase si un test de retur la injectoare. Multumesc frumos pentru ajutor
 

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Help please
« Răspuns #8 : Iunie 17, 2018, 11:39:32 p.m. »
Update, provlema persista, am observat ca in momentul in care se apropie de oprit, incepe sa se schimbe mersul motorului, iar la plecarea de pe loc o pune in cap daca nu esti atent sa o iei usor din acceleratie se opreste, si in momentul in care o pune in cap scoate foarte mult fum .... chiar nu stiu ce sa ii mai fac, i-am verificat toate mufele si toata instalatia electrica, tind sa cred ca problema este motorul pe parte mecanica... va multumesc mult
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 40 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Help please
« Răspuns #9 : Azi la 12:50:03 a.m. »
Cilindrul 1 da tonul . 1 la curea .
Compresie 22 .
 

Offline Crazynick

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Nou venit
Re: Help please
« Răspuns #10 : Azi la 09:31:50 a.m. »
Ok. Acum verific. Multumesc
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like