Autor Subiect: Probleme egr și vapori de apă din intercooler  (Citit de 124 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bia_smart

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Nou venit
Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« : Martie 10, 2019, 02:35:30 p.m. »
Salutare tuturor! Sunt proaspăt posesor al unui Smart Fortwo cdi 451din 2007 si am ceva problemuțe  :D Mi-a dat eroare P0401 si am desfăcut egr-ul sa il curăț însă era plin de apa (am atasat o poza) si nu cred ca e normal - am observat si niste vapori de apă în intercooler...de asemenea, cand am accelerat, tija de la egr nu s-a mișcat deloc...:( ati mai avut astfel de probleme? Mulțumesc!
You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 53 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« Răspuns #1 : Martie 12, 2019, 12:01:18 a.m. »
Spart EGR .

 
 
The following users thanked this post: Bia_smart

Offline Bia_smart

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Nou venit
Re: Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« Răspuns #2 : Martie 16, 2019, 11:33:57 a.m. »
Multumesc mult pentru raspuns. Am cumparat EGR si dupa ce l-am montat, a început să scoată un fum negru si s-a oprit motorul. Este posibil sa fie anulat egr-ul?
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 53 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« Răspuns #3 : Martie 16, 2019, 03:02:34 p.m. »
Cereti un lucru ilegal anularea EGR e ilegala ,duce la schimbarea datelor cu care a fost omologata masina . Dupa datele omologate se stabilesc anumite taxe ... RCA?
EGR pe care la-ti cumparat era nou? sau macar cu garantie in functionare?  e defect ... verificati supapa (e aceea  din poza postata cu lichid in ea).
Poveste :
EGR-ul pe 451 e format dintr-un schimbator de caldura si supapa propriuzisa . Prin schimbatorul de caldura circula antigel (apa) din circuitul de racire a motorului si ala se sparge la un moment dat .
Din moment ce nimeni nu toarna cate o cana de apa in motor numai din schimbator poate sa provina lichidul .Posibil sa aveti ceva 'buni vecini si pretini 'care sa fi turnat o cana de apa pe la priza de aer -verificati filtrul de aer .
Acumularea de lichid duce la distrugerea motorului -supape indoite/pistoane sparte , culbutori rupti,axa cu came deteriorata . Costurile de reparatie sunt mari si foarte mari .
 

Offline Bia_smart

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Nou venit
Re: Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« Răspuns #4 : Martie 16, 2019, 03:41:47 p.m. »
Scuze, poate nu m-am exprimat eu bine, nu vreau sa anulez  egr-ul,  ma întrebam dacă este posibil ca el să fie deja anulat (am văzut că se mai practica la modelul 450)...egr-ul pe care l-am cumpărat e nou, marca Pierburg si am garantie la el.o sa verific supapa, multumesc
 

Offline Bia_smart

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Nou venit
Re: Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« Răspuns #5 : Martie 16, 2019, 10:50:53 p.m. »
 Am verificat noul Egr si e totul bine, supapa se misca...problema e la intercooler, din cauza vaporilor de apa cand montez Egr-ul nou se oprește motorul. La egr-ul vechi pentru ca nu mergea supapa, apa rămânea în el. Credeți că intercoolerul e spart? Pot gasi un tutorial cum se desface intercoolerul? Multumesc
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 53 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
Re: Probleme egr și vapori de apă din intercooler
« Răspuns #6 : Martie 21, 2019, 12:12:26 a.m. »
Anularea EGR la 451 e dificila pt ca sistemul informatic detecteaza asta indirect si genereaza un cod de eroare .
Intercoolerul nu se desface . Banuiesc ca va referiti la radiatorul de caldura aer-aer care popular se numaste intercooler .
Schimbatorul de calcura aer-antigel se poate verifica conectand un furtun cu apa curenta pe tur si astupand partial returul ;daca intr-un minut incepe sa curga si pe circuitul aerului ,e spart . Proba se face deconectat de motor(adica daca scapa apa aceasta sa nu ajunga in motor) . 
Lichidul poate proveni numai din sistemul de racire(deoarece decat acolo este ) ;in compartimentul motor nu poti gasi atata apa sa blocheze o supapa .
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like