Autor Subiect: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU  (Citit de 10809 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #45 : Februarie 12, 2012, 09:05:38 p.m. »
pai nu stiu unde eram cand l-ai dat pe al tau :D :))) 250 cu transport cu tot :)
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline Pucca

  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2106
  • Gen: Femeie
  • Bucuresti smart 44, 1.3 cu inimioare
    • http://bloggermarin.net/
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #46 : Februarie 13, 2012, 10:43:52 a.m. »
Cosmin, vrea si pucca pentru 44 ei :D facem? :D pretty pls! cu prajitura on top! :D doar sa citeasca mp3 vreau :D
You are not allowed to view links. Register or Login
 

razvan.gavan

  • Vizitator
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #47 : Martie 05, 2012, 11:19:32 p.m. »
Felicitari! 250 eur sau ron?
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #48 : Martie 05, 2012, 11:30:35 p.m. »
250 ron ;) nu-s nebun sa dau eur :P
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

razvan.gavan

  • Vizitator
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #49 : Martie 05, 2012, 11:36:49 p.m. »
De unde pot sa procur si eu asa ceva ? :)

Ps: la clima ce se intampla? Este in proiect? :)
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #50 : Mai 20, 2012, 02:29:01 a.m. »
ma tot jucam asa prin epc si citeam fisa masinii mele si gasesc asta :COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II .

Dau pe google si citesc una alta, si iau alte serii de diesel si citesc fisa, si mai iau unu si citesc si nimic, adica nu gaseam fraza asta, in fine concluzia este ca in RO nu se tine cont de specificatiile din cartea masinii sau fisa scoasa de la reprezentanta.

Masina mea a fost luata dintr-un showroom dupa ce a fost masina de test in Germania, vreau sa ma duc la o reprezentanta sa obtin fisa asta de pe un EPC al lor cu stampila si semnatura si daca vine vreo lege care sa ma oblige sa platesc mai mult, ca am euro 3 si nu euro 4 sa ma duc sa le rup capul.

Traducerea este ca masina are un sistem de curatare in catalizator ce ii da dreptul sa fie incadrata in euro 4 conform fisei din sistemul ei, scrie chiar si ca are puterea redusa a motorului adica 50 kw.

Ma gandesc acum ca aia de la leasing m-au pus sa platesc si prima inmatriculare :(
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: Forfour cdi cp X - COSMIN si BAIETELU
« Răspuns #51 : Mai 20, 2012, 07:45:18 a.m. »
fa-ti cerere sa-ti dea banii inapoi ;)

oricum, ptr voi astia cu non-euro... nu stiu ce sanse ai  :P
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like