Autor Subiect: Cum "citesc" o bujie in functie de aparenta !  (Citit de 1827 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Cum "citesc" o bujie in functie de aparenta !
« : Aprilie 03, 2011, 11:39:52 a.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
La bujii:
Daca zona electrodului central e caramizie e OK.
Daca e neagra si umeda, ai benzina in exces (amestec prea bogat).
Daca e neagra si ancrasata rau, motorul consuma ulei.
Daca e cenusie-argintie, mergi cu amestec prea sarac.

La fise verifica:
Sa nu aiba pipele din cap crapate, sa faca contact ferm la capete cu bujiile si capacul delco-ului.
Izolatia imbatraneste in timp, daca atunci cand te atingi de ele te curenteaza (in mers, evident) inseamna ca izolatia e dusa si-ti pierde curent.

Preluat de pe You are not allowed to view links. Register or Login
« Ultima Modificare: Aprilie 03, 2011, 12:55:59 p.m. de cosminnedelcu »
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Alex

  • Vizitator
Re: Cum "citesc" o bujie in functie de aparenta !
« Răspuns #1 : Aprilie 03, 2011, 01:33:57 p.m. »
Daca imi permiti:)

Noi nu avem delcou si fise, avem cate o bobina in capul fiecarei bujii.

Trebuie avut grija ca atunci cand le strangi sa nu exagerezi, atlfel poti crapa izolatia ceramica, si bujia sa se descarce in chiulasa si sa arzi bobina. Strangi bujia la mana, iar apoi cu cheia 1/4 de tura (90 de grade). E suficient cat sa se zdrobeasca acea saiba. Daca ai cheie dinamometrica, atunci strangi la cuplul dat de fabricant.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like