Autor Subiect: chip tuning, remapare  (Citit de 26500 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

eduard

  • Vizitator
chip tuning, remapare
« : Martie 05, 2009, 12:19:10 p.m. »
Smart City Coupé/cabrio 600 cc 55 hp - 98>07---putere de la 55hp la 70hp;cuplu de la 80Nm la 100Nm (eliminare limitare de viteza)
Smart City Coupé 600 cc 61 hp - 98>07---putere de la 61hp la 75hp;cuplu de la 88Nm la 115Nm (eliminare limitare de viteza)
Smart City Coupé 700 cc 50 hp - 02>07---putere de la 50hp la 65hp;cuplu de la 80Nm la 100Nm (eliminare limitare de viteza)
Smart City Coupé/cabrio /roadster 700 cc 61 hp - 02>07---putere de la 61hp la 75hp;cuplu de la 95Nm la 120Nm (eliminare limitare de viteza)
Smart roadster 700 cc 82 hp - 98>07---putere de la 82hp la 100hp;cuplu de la 110Nm la 135Nm (eliminare limitare de viteza)

Din pacate nu pot face 42 diesel si 44 :cry:
pentru cine se indoieste de calitate poate accesa site-ul celor de la care am aparatura si softurile: You are not allowed to view links. Register or Login
de asemenea poate incerca masina mea ;)
 

ciurek

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #1 : Martie 05, 2009, 12:27:24 p.m. »
pai e frumos sa nu faci 44?? sa stii ca nu :(
 

bbc2bbc

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #2 : Martie 05, 2009, 06:06:33 p.m. »
Sal Eduard..... La 600cc benzinica zici ca sare de la 55caluti la 70?....ok...suna interesant...ai si un pret pentru resoftare?
 

eduard

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #3 : Martie 05, 2009, 08:18:26 p.m. »
Preturile in ro sunt intre 250e-350e pt smart si vreau sa fie mai ieftin pt membrii forumului asa ca o sa cer 240e iar pt prima persoana care vrea este 230e
 

bbc2bbc

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #4 : Martie 06, 2009, 12:53:28 a.m. »
Citat din: \"eduard\"
Preturile in ro sunt intre 250e-350e pt smart si vreau sa fie mai ieftin pt membrii forumului asa ca o sa cer 240e iar pt prima persoana care vrea este 230e

un pret fair...in continuare astept sa-mi iau masina din service dupa care o sa stam de vb mai in detaliu daca se poate....
 

zephine

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #5 : Martie 20, 2009, 04:47:15 p.m. »
Buna!
Eu pot sa va ofer acelasi lucru, chip-tuning, dar facut in Germania. Preturile sint tot pe acolo, se poate face la orice smart, acolo e facut de un tuner cu atestat special pentru smart, singura problema este ca dureaza ceva, dat fiind ca trebuie sa ajunga "cutiuta magica" acolo si inapoi.
Eu sint posesoarea unui demon mititel si albastru, facut acolo. I se mai spune "smart-ul psihopat" de catre amici...
 

Offline Ionut

  • Senior
  • ****
  • Reputation: 452
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #6 : Aprilie 21, 2009, 05:18:55 p.m. »
Cei care v-ati facut remaparea, as vrea sa spuneti ceva si despre consum! A crescut/scazut la un mers "normal"? Cum trage masinuta?
You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #7 : Aprilie 21, 2009, 10:21:17 p.m. »
nu stiu ce motoare cu benzina au smarturile, dar daca sunt aspirate... e vrajeala mare cu marirea de 15 cp  :shock: adica aproape 30%....
in general chestia asta e posibila doar daca ai turbina,  dar nici cu turbina nu o sa ai o marire a puterii de 30%.
partea naspa e ca in momentul de fata nici un smart netunat nu are in realitate puterea scrisa in talon. cine nu ma crede ....poate foarte simplu sa o puna pe dyno  :P  si se convinge ....
 

Alex

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #8 : Aprilie 21, 2009, 10:55:58 p.m. »
Smarturile 42 (450) si Roadster (452) au motoare turbo fara exceptie. Doar smart 44 (454) si noul 42 (451) au benzinare aspirate normal.
Nici pe dyno nu poti masura cu adevarat puterea, lipsesc vreo cateva conditii fundamentale ca acele teste sa fie intradeva concludente in conditiile reale de condus.
Dar intradevar un castig mare de putere dintr-un motor mic nu prea este posibil fara interventii majore (motoarele mici au un potential mai mic si tolerante mai mic)i - Dar nici imposibil!. Insa cu ceva eficientizari ale admisiei, intercoolerului si timing-ului aprinderii pot fi obtinute cresteri palpabile ale puterii si fara a afecta negativ consumul (care este "chestia" smarturilor). Atentie insa, trebuie folosita apoi benzina cu CO mai mare (min 98) pt a preveni detonatia.
Insa nu va asteptati ca 2 masini identice sa reactioneze identic. Ba chiar pot reactiona diametral opus. Nu sunt rare cazurile in care masinile au suferit pierderi de putere dupa un chip-tuning

Eu unul nu m-as baga la asa ceva dat fiind ca sunt atatea lucruri mai bune pe care le poti face cu banii aceia (inclusiv de a-ti mari puterea,dar altfel).
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #9 : Aprilie 23, 2009, 08:25:35 a.m. »
in mare este cam cum zici tu, dar aici e vb de remapare sau chip tuning, deci fara schimbari ale admisiei, evacuarii.. etc
de altfel... si consumul se cam ridica peste normal daca te dai putin la ea.
asa ca marirea de 30 % nu e prea reala... dara-mi-te sa si garantezi chestia asta...
(la motoarele aspirate ar putea fi un plus cam de 5 cp...in cel mai bun caz, iar la cele turbo, daca vrei sa iti mentii motorul in parametrii cat de cat... se poate face o crestere a puterii de pana la 30%. de altfel, poti creste puterea cu peste 30%, dar se scurteaza binisor viata motorului  :cry: )
 

eduard

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #10 : Aprilie 24, 2009, 11:15:10 a.m. »
Salut!
dupa remapare masina consuma mai mult, pentru ca ai tendinta sa o calci sa vezi diferenta si sa vezi ce poate.
dar daca vrei sa mergi "la cosum" se poate deoarece cuplul este mai mare la turatii mici si poti folosi o treapta superioara la viteza mai mica decat inainte fara ca motorul sa tremure.
Parerea mea este ca masina se simte total altfel si nu as mai reveni la harta veche.
Da, motorul poate tzine mai putzin daca crezi ca e de curse si te apuci s-o omori dar pt asta nu itzi trebuie remapare, daca il forjezi se duce repede si asa.
Atasez un grafic de la dyno:
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #11 : Aprilie 24, 2009, 12:46:59 p.m. »
sa inteleg ca graficul este facut dupa remapare :|
daca ai si graficul dinaintea remaparii... ar fi excelent, ptr ca acolo se vede clar modificarea  ;)
 

eduard

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #12 : Aprilie 25, 2009, 12:46:20 a.m. »
pai acel grafic contine puterea si cuplul inainte si dupa  ;)
 

Alex

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #13 : Aprilie 25, 2009, 01:19:03 a.m. »
Din cate imi dau seama, liniile punctate sunt performantele dinainte, si liniile continue sunt cele de dupa tuning.

Adica e dusa acum la 120-130 Nm cuplu si vreo 56kw, adica ~75 ponei.
Fata de 600cc-ul std care 80 Nm cuplu si 55 de caluti (41Kw?).

Pe de alta parte, din graficul prezentat smartucul in cauza pare sa fi produs inainte de tuning semnificativ mai multi Nm si caluti decat 600-le std, si anume vreo 100 Nm (25% imbunatatire) si 45kw (60 hp, deci 10% imbunatatire).

Si astia sunt caluti la roata sau la volanta?

De asemenea, sunt o gramada de factori de luat in seama atunci cand masori puterea unei masini pe Dino. Uite aici, te doare capul! You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #14 : Aprilie 25, 2009, 08:48:18 a.m. »
mda.... scuze, nu m-am uitat atent. mie mi-au facut separat testul si am 2 grafice  ;)
in general pe testul dyno ti se da puterea la roata, cu toate ca , am inteles ca se pot face niste calcule ca sa dea puterea la volanta :roll:
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like