Autor Subiect: chip tuning, remapare  (Citit de 25435 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Doc

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 34
  • Gen: Bărbat
    • Chiptuning si Remapare
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #30 : Mai 28, 2009, 02:39:25 p.m. »
Advertisement
Inainte de ajunge la mine, va astept cu intrebari legate de acest proces numit: chiptuning - remapare - resoftare - flashtuning. Toate aceste denumiri duc la un singur lucru - optimizare soft a managementului electronic al motorului. Asta ca sa inteleaga de la inceput toata lumea ca indiferent ce denumire se foloseste toate fac acelasi lucru.

De asta este forum sa discutam, analizati si de abia dupa aia faceti planuri pentru bugetul de cheltuiala. E bine sa stie fiecare la ce sa se astepte atunci cand face un astfel de pas. Exista o mica dependenta aici, la fel cum se intampla si in cazul drogurilor. Odata ce ai gustat mai mult, s-ar putea sa-ti placa. Commandorsteel cred ca stie despre ce vorbesc.
Ofer servicii de remapare orice model de Smart. Detalii in PM.
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #31 : Mai 28, 2009, 03:34:54 p.m. »
asta asa e. din pacate... eu nu-mi ridic mai sus puterea prin remapare ptr ca ar trebui sa-mi schimb diverse pe la motor. doc mi-a facut o remapare de bun simt in care puterea s-a majorat cam cu 25 %. se poate duce mai la extrem remaparea... dar in cazul asta ii scade durata de viata a motorului.


ps. nu va speriati ptr cele scrise mai sus, cu privire la comision. era o gluma :mrgreen:
 

Offline Doc

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 34
  • Gen: Bărbat
    • Chiptuning si Remapare
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #32 : Mai 30, 2009, 05:56:17 p.m. »
Nici n-am zis sa o ridici mai sus decat este acum, ci doar am spus ca daca ai apucat sa mergi cu o masina cipuita urmatoare cu siguranta o vei modifica. Am sa revin Luni pe forum cu oferta mult promisa intr-un topic separat. Pana atunci va urez un weekend placut chiar daca la ora asta afara ploua cu galeata.  :roll:
Ofer servicii de remapare orice model de Smart. Detalii in PM.
 

Offline Rivelino

  • test_mod
  • Senior
  • *
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 903
  • Peste gard este Bucuresti,Romania
    • IT&SECURITY SYSTEM
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #33 : Mai 30, 2009, 08:07:02 p.m. »
Daca iti auc piesele in batista , faci reducere ?
Spui ce si aia iti aduc.
Sunt recunoscut pt dezmembrari rapide.

P.S. Se pot salva datele vechi?
La mine stiu ca e mai problematic -un 4TWO CDI din 2001 pe care nu-l vede nici un scanner normal
You are not allowed to view links. Register or Login - SMART FORTWO CDI
 

Offline Doc

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 34
  • Gen: Bărbat
    • Chiptuning si Remapare
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #34 : Mai 31, 2009, 03:17:07 p.m. »
Citat din: \"Rivelino\"
Daca iti auc piesele in batista , faci reducere ?

Chiar n-am inteles ce vrei sa spui cu asta. Ce piese vrei sa-mi aduci in batista? Masina nu este functionala sa poti veni cu ea direct pe roti? Ce problema ai la ECU? Nu poti face diagnoza?
In principiu daca nu exista comunicare directa cu ECU (electronic unit), modificarile se pot face direct prin portul BDM aflat in calculator sau clasicul chiptuning (costa 250 euro cea din urma varianta).

P.S. suntem vecini in Popesti-Leordeni.
Ofer servicii de remapare orice model de Smart. Detalii in PM.
 

Offline Rivelino

  • test_mod
  • Senior
  • *
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 903
  • Peste gard este Bucuresti,Romania
    • IT&SECURITY SYSTEM
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #35 : Mai 31, 2009, 04:14:47 p.m. »
Glumeam.

La dieselul asta am vazut pe evilution ca e mai ciudat (adica cele pana in 2004).
Un scaner normal se conecteaza dar nu arata nimic (asa fac ele ) , doar cel de la Mercedes.
Cred ca varianta BDM este viabila. Am un all doilea calculator care il pot desface sa vezi ce este inauntru.

P.S. De ce nu scrii ca esti din Popesti-Leordeni in profil ca doar este pe harta.
Majoritatea din club cunosc locul (vezi poze de prin forum ) , deci exista.
You are not allowed to view links. Register or Login - SMART FORTWO CDI
 

abi

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #36 : Iunie 08, 2009, 08:58:03 p.m. »
am si eu un chip pus in germania la un 42 benzina.puterea a crescut de la 55cp la 81 cp si cuplul de la 80nm la 125nm/2800rpm.pagina lor este chip4power.de.
masina merge ff bine si consumul este intre 5-7 oras si 3,1-4 in exterior.......depinde cat de greu este piciorul... :lol:
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #37 : Iunie 09, 2009, 01:10:14 p.m. »
Citat din: \"Doc\"
Pentru ca nu toata lumea are de alocat buget pentru chiptuning in acelasi timp, oferta noastra este valabila de la inceput pentru toti.  Pretul smart la care ne-am gandit sa il oferim aici este de 200 euro indiferent de motorizare.
Intrebare @DOC:

Se poate sterge vechiul map, inclusiv partea de identificare? , dupa care sa il faci de la zero cu ajutorul acestui nou remap!

Adica stiu ca de ex al meu de 68 cp il duci pana la 95cp, iar cel de 95 il poti duce la 125.

Teoretic din ce m-am informat CB (comp de bord), e acelasi doar ca difera setarile din el, iar mecanic nu e nici o diferenta teoretic.

Pe un singur link am vazut ca se poate face asa , adica sters tot si rescris cum vrei tu .

Teoretic discutia a pornit daca nu cumva poti pune graficul de la brabus pe cel diesel :))  , bineinteles ca nimeni nu s-a bagat dar cel care facea a zis ca a facut la unul de 68 , a sters tot , masina nici makar nu primea curent , deschidere centralizata nici vorba etc, si a fost dus la 125 ca cel de 95 !

Daca se poate ! daca da eu sunt primul interesat :D
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

meeh

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #38 : Iunie 26, 2009, 05:43:12 p.m. »
Din cate stiu Cosmin, difera turbina intre cel de 68 si cel de 95, ultimul avand turbina cu geometrie variabila.
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #39 : Iunie 30, 2009, 11:42:15 a.m. »
Ok atunci inseamna ca asa o fi, pentru ca pretul turbinelor este : una de 30 mil si una de 35 mil, poate aici e diferenta ;)
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #40 : Septembrie 25, 2009, 10:14:40 a.m. »
chip tuning nu am facut, dar mi-am facut remapare la un citroen c4 grand picasso si mi-am crescut puterea de la 110 (cred?) la 122, aflati dupa testul dyno si masina merge mai bine acum
 

Diurpaneus

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #41 : Septembrie 25, 2009, 11:12:43 a.m. »
Citat din: \"commandorsteel\"
partea naspa e ca in momentul de fata nici un smart netunat nu are in realitate puterea scrisa in talon. cine nu ma crede ....poate foarte simplu sa o puna pe dyno  :P  si se convinge ....

puterea din talon este cea livrata la ambreiaj (nu la roata, cum iti da pe dyno), si este calculata pentru motorul pe banc, fara esapament, etc.
 

Diurpaneus

  • Vizitator
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #42 : Septembrie 25, 2009, 11:29:11 a.m. »
Citat din: \"Alex\"
Insa nu va asteptati ca 2 masini identice sa reactioneze identic.

asta in primul rind fiindca nu exista 2 masini identice. cu atit mai mult cu cit au si ceva kilometri la bord.

chiar si pentru masini cu acelasi cod de motor e foarte posibil ca hartile de dupa resoftare sa fie diferite. o resoftare profi consta in mai multi pasi: o scanare initiala in care se vad parametrii masinii, gasirea unor harti compatibile, o testare pe un simulator pentru a se verifica daca intr-adevar noul soft merge pentru masina in cauza, si abia apoi rescrierea de soft.

fiindca traim in romanica, sint destui \'tuneri\' care au niste harti si le aplica pur si simplu la toate masinile cu aceleasi coduri de motor, asa ca atentie la neatentie!

Citat din: \"Alex\"
Nu sunt rare cazurile in care masinile au suferit pierderi de putere dupa un chip-tuning

probabil ca aici s-a intimplat ceea ce spuneam mai sus.

Citat din: \"Alex\"
Eu unul nu m-as baga la asa ceva dat fiind ca sunt atatea lucruri mai bune pe care le poti face cu banii aceia (inclusiv de a-ti mari puterea,dar altfel).

orice modificare de hard trebuie urmata de o modificare de soft!

 poti schimba orice componenta de hardware - turbina, esapament, intercooler, admisie, injectoare, pistoane etc., dar trebuie facuta si adaptarea softului la modificarile aduse, atit timp cit cel de origine este facut pentru motorul care functioneaza cu componentele cu care a iesit din fabrica.

si ca o intrebare: stie cineva ce toleranta au ambreiajele noastre? pina la ce valoare a cuplului pot duce?
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #43 : Septembrie 25, 2009, 04:54:34 p.m. »
hmm.. tu de unde stii unde si cand este masurata puterea motorului??

Citat
chiar si pentru masini cu acelasi cod de motor e foarte posibil ca hartile de dupa resoftare sa fie diferite. o resoftare profi consta in mai multi pasi: o scanare initiala in care se vad parametrii masinii, gasirea unor harti compatibile, o testare pe un simulator pentru a se verifica daca intr-adevar noul soft merge pentru masina in cauza, si abia apoi rescrierea de soft.

fiindca traim in romanica, sint destui \'tuneri\' care au niste harti si le aplica pur si simplu la toate masinile cu aceleasi coduri de motor, asa ca atentie la neatentie!

nu stiu la ce "tuner"  ai fost tu, dar in general nu se da copy paste la hartile ptr motor
 
The following users thanked this post: dan041883

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: chip tuning, remapare
« Răspuns #44 : Septembrie 25, 2009, 08:29:00 p.m. »
Si-a facut Oacky , pe care il rog sa ne dea cateva detalii.

Si oricum sunt mult mai multe metode de tuning pornind de la remapare pana la partea de modificarea electronica si cea mecanica ;)

Oacky baga detalii :P
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like