Autor Subiect: Pentru incepatori - verificare saptamanala  (Citit de 1758 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Pentru incepatori - verificare saptamanala
« : Martie 06, 2009, 09:20:08 a.m. »
Este un link cu explicatii pentru cei care de abia, au inceput sa sofeze si au intrat in lumea cruda numita trafic, sunt sfaturi cu ceva trimiteri si desene;) il recomand inclusiv celor care merg mult cu masina si cam uita de unele aspecte descrise aici <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

Am grupat mai jos cateva verificari pe care ar trebui sa le efectuati saptamanal. Faceti click pe fiecare pentru a le vedea in detaliu.



» Nivelul uleiului in motor. Il verificati dupa ce parcati autovehiculul pe o suprafata plana si opriti motorul.
» Nivelul lichidului de racire. Il verificati cand motorul este rece.
» Nivelul lichidului de frana si servodirectie. Acesta trebuie sa se incadreze intre valorile \'MIN\' si \'MAX\' de pe rezervor.  Uneori recipientul de stocare este opac dar este prevazut cu o joja (indicator de nivel montat in interiorul capacului).
» Verificati frana de serviciu (de picior) si pe cea de mana pentru o uzura pronuntata.
» Lichidul din vasul de spalare parbriz. Desi apa simpla poate fi un bun lichid de spalare, aceasta este contraindicata pe timp de iarna.
» Pneurile. Verificati presiunea din acestea cu un manometru. Valorile optime sunt de regula indicate de producator pe stalpul central de la usa soferului (la Smart 44 este pe usita de la alimentarea cu combustibil). Verificati de asemenea daca exista semne de oboseala (\'piele de crocodil\'), umflaturi sau uzuri excesive.
» Lamelele stergatorului de parbriz. Verificati uzurile sau daca acestea sterg sau nu bine.
» Luminile. Verificati daca acestea functioneaza corespunzator.
» Bateria. Verificati nivelul de lichid al fiecarei celule.



 Conducerea pe ceata; Prima data singuri; Pagina anterioara



You are not allowed to view links. Register or Login
« Ultima Modificare: Aprilie 03, 2011, 12:15:33 p.m. de cosminnedelcu »
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline Danny80

  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 2024
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, Romania
    • http://www.smartfan.ro
Re: Pentru incepatori - verificare saptamanala
« Răspuns #1 : Martie 07, 2009, 01:49:55 a.m. »
eu am inceput sa le citesc forumul ...sunt amuzante unele topicuri de pe acolo :)
You are not allowed to view links. Register or Login - cred ca sunt super initiatorii ...facem un contract cu ei ...sa recomande Smarturi pentru incepatori ? :) :D
Omul nu a fost creat pentru a fi fericit ci pentru a oscila intre nebunia descoperirii si plictisela de armonie. Fericirea este doar momeala ce-l va tine in cursa, pana la sfarsit !
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • http://www.smartfan.ro
Re: Pentru incepatori - verificare saptamanala
« Răspuns #2 : Ianuarie 07, 2010, 02:58:46 p.m. »
Cred ca nu ar fi rea ideea, mai ales astea noi care au aparut acum , de au obtional servo :)
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like