Autor Subiect: Instalare oil catch-tank  (Citit de 1759 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Mihai N

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • just registered
Instalare oil catch-tank
« : Aprilie 10, 2013, 01:19:33 a.m. »
Salut,

As vrea sa mi fac urmatoarea modificare la masina:
You are not allowed to view links. Register or Login

Stie cineva de unde pot sa fac rost de un "prinzator de ulei"  :P , filtru din ala mic, tubulatura de silicon si conector intre tuburi ca aici ?
You are not allowed to view links. Register or Login

Si bride de tipul asta unde pot gasi ? You are not allowed to view links. Register or Login

Multumesc.
 

Offline drroqhy

  • Junior
  • ***
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 159
  • Gen: Bărbat
  • Smart Roadster Owner :D
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #1 : Decembrie 15, 2013, 01:14:16 p.m. »
Eu am comandat asa ceva din germania:
You are not allowed to view links. Register or Login
Nu e scump dar nu merita sa arunci banii pe ceva de care nu ai neaparat nevoie.

La primavara o sa-l montez sa vada daca isi face treaba asa cum ar trebuii.
>-DRIFTERS DO IT SIDEWAYS-<
 

Offline mituc

  • Senior
  • ****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 15
  • Gen: Bărbat
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #2 : Decembrie 24, 2013, 06:56:42 p.m. »
Ok, dar cit ulei vi se intoarce inapoi in admisie de considerati ca va trebuie oil CC? E murdara galeria cu (mult) ulei?
Apoi, toate smart-urile au injectie multipunct, chiar daca se intorc vapori de ulei in admisie prin PCV valvele de admisie si chiar si galeria vor continua sa ramina curate pentru ca-s spalate in continuu cu vapori de benzina.
Gindacul cu 8 roti -  Smart ForFour Brabus
 

Offline drroqhy

  • Junior
  • ***
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 159
  • Gen: Bărbat
  • Smart Roadster Owner :D
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #3 : Ianuarie 13, 2014, 01:53:20 p.m. »
Daca e sa vorbim de valve si cat ulei intra la piesele interne, sistemul de oil cath-tank te ajuta sa ai o aprindere mai buna si o mentenanta mai buna a pieselor cu maxim 5% daca nu chiar mai putin. Si daca ai motorul stock chiar nu merita investitia.
Eu am ales acest sistem pentru a reduce cantitatea de ulei de pe admisie care mi-a provocat destule probleme:
- pierdere de boost din cauza unor obturatii provocate de ulei si praf
- eroare de clapeta acceleratie (se aduna destul de multa pe admisie si de la presiune mare imi curge pe la clapeta fix pe mufa)
- eu merg pe ulei 10W60 si am nevoie de obturare cat mai buna fara pierderi de presiune si de vacum
Mai ales ca am schimbat turbina si imi face presiune mult mai repede.
Drept urmare daca nu ai in plan sa iti bagi mana in motor si sa iti faci de cap nu arunca banii de asa ceva.
Mai bine folosete uleiuri cat mai calitative si verifica la fiecare inceput de vara calitatea furtunelor de vacum si de admisie.
>-DRIFTERS DO IT SIDEWAYS-<
 

Offline mituc

  • Senior
  • ****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 15
  • Gen: Bărbat
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #4 : Ianuarie 13, 2014, 07:07:05 p.m. »
10w60?
Gindacul cu 8 roti -  Smart ForFour Brabus
 

Offline drroqhy

  • Junior
  • ***
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 159
  • Gen: Bărbat
  • Smart Roadster Owner :D
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #5 : Ianuarie 14, 2014, 10:11:54 a.m. »
Uite linkul de la ulei:
You are not allowed to view links. Register or Login

Pe acolo o sa gasesti si un PDF in romana cu informatii mai detaliate.
>-DRIFTERS DO IT SIDEWAYS-<
 

Offline mituc

  • Senior
  • ****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 15
  • Gen: Bărbat
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #6 : Ianuarie 14, 2014, 10:55:35 a.m. »
Pai da dar de la 0/5 w 30/40 de care ar trebui sa bagi la 10w60 e o diferenta imensa, si mai ales iarna cam ramolesti motorul.
Gindacul cu 8 roti -  Smart ForFour Brabus
 

Offline drroqhy

  • Junior
  • ***
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 159
  • Gen: Bărbat
  • Smart Roadster Owner :D
Re: Instalare oil catch-tank
« Răspuns #7 : Ianuarie 14, 2014, 11:28:03 a.m. »
Eu am nevoie de o protectie cat mai buna si la rece si la cald cu diferenta de vascozitate cat mai mica intre temperatura minima si maxima ca sa imi protejeze motorul cat mai bine.
Am avut 0w30, 0w40, 5w30 si 5w40 care nu mi-au protejat motorul foarte bine.
Dovada o sa o am in vara cel mai devreme cand probabil o sa desfac dinou motorul sa verific toate elementele interne.
De cand folosesc 10W60 zgomotul pieselor interne a scazut (ex. zgomotul tachetilor la relantii) si presiunea necesara a uleiului este atinsa in timp mult mai scurt.
>-DRIFTERS DO IT SIDEWAYS-<
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like