Autor Subiect: Regulator de presiune combustibil  (Citit de 1315 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ontherun

  • Black & White - Smart Roadster - 82CP
  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
Regulator de presiune combustibil
« : Ianuarie 21, 2014, 02:50:35 p.m. »
Advertisement
Salutare baieti,

A incercat cineva asta?
You are not allowed to view links. Register or Login
Pare foarte interesant...

Cheers,
Marian
 

Offline mituc

  • Senior
  • ****
  • Reputation: 15
  • Gen: Bărbat
Re: Regulator de presiune combustibil
« Răspuns #1 : Ianuarie 21, 2014, 03:22:03 p.m. »
Nu-mi mai aduc aminte legea lui Bernoulli dar parca patratul debitului era direct proportional cu presiunea... deci o crestere cu doar 0.2bar a presiunii maxime in rampa s-ar putea sa aduca o crestere neglijabila de debit. Daca se crestea de la 3.8 la 5bar poate era ceva, dar de la 3.8 la 4... nu stiu. Drept dovada nici cei de pe site nu spun "cit" si "ce" creste, in ce plaja de turatie, etc.
Plus ca aceste cresteri de debit de combustibil au sens atunci cind pe partea de admisie se poate furniza cantitatea de aer necesara pentru obtinerea valorii de amestec dorite. Adica atunci cind vezi relativ frecvent Injector Duty Cycle peste valoarea de eficienta a injectoarelor respective pe motorul/distributia respectiv(a).

Insa daca s-ar creste de la 3.8 la 5 atunci ar trebui intrebata si pompa din rezervor ce parere are... Insa pentru 4BAR nu e necesar, probabil ea deja poate furniza 4.5bar fara probleme.
Gindacul cu 8 roti -  Smart ForFour Brabus
 

Offline ontherun

  • Black & White - Smart Roadster - 82CP
  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
Re: Regulator de presiune combustibil
« Răspuns #2 : Ianuarie 21, 2014, 03:50:46 p.m. »
Are totala logica ceea ce spui tu...tocmai de asta am pus intrebarea, deoarece autorii sustin ca "We have been running these on 2 cars for three months, a Brabus 101 Roadster and a highly modded Fortwo and both feel a notable improvement in the mid-range power, essentially overtaking power, and firmer under acceleration. firmer under acceleration."  Se pare ca totusi cei 0.2 bars sunt suficienti pentru un + notabil de putere. In alta ordine de idei la un simplu search un regulator de Audi costa in jur de 350 RON.
 

Offline mituc

  • Senior
  • ****
  • Reputation: 15
  • Gen: Bărbat
Re: Regulator de presiune combustibil
« Răspuns #3 : Ianuarie 21, 2014, 05:37:19 p.m. »
Ei acolo spun ca diferenta se simte in "midrange", asta e cam 2500-5000rpm, pe cind nevoia de carburant mai mult se simte la o crestere de putere in zona de putere (nu de cuplu).
Si nu se specifica fata de ce stadiu e cresterea, fata de stock cu toate modificarile sau fata de fix cum sint masinile acum si respectiv softul doar cu regulatorul schimbat.
Ca daca ei raporteaza o crestere de putere si/sau cuplu pe o plaja de turatie unde IDC (injector duty cycle) e undeva la 40-60% cu softul de fabrica si sa zicem ca ajunge la 60-75% pentru "highly modded - but stock-ish turbo" atunci sint doua variante:
1. ori au facut primele teste asta vara cind era cald si acum iarna masinile au pus la pamint mai multa putere pentru ca asta-i piesa cind e mai frig;
2. ori sint englezi si pentru a arata ei cit de destepti sint ca au gasit un surub cu filet asemanator in alta parte se apuca si consuma rahat in cantitati considerabile, supra-alimentati printr-o turbina fara divert valve.
...sau ambele.

Ah, tocmai am vazut ca-s englezi...

Daca regulatorul ala e doar 350RON nu te impiedica decit 350RON sa faci modificarea, de daunat nu are ce sa dauneze, chiar si cu plusul de presiune in rampa ECU va comanda corespunzator injectoarele pentru a atinge targeturile de amestec.
Gaseste o portiune de 1km aproximativ dreapta, pune masina in treapta 4 si da-i maxim de la 3000rpm la redline inainte si dupa modificare. Logheaza cu ceva (ELM?) turatia si timpul fiecarei citiri si apoi treci rezultatul prin ceva gen VirtualDyno/Torque. Daca n-ai 1km atunci gaseste undeva unde sa faci rularea in treapta 3, ca oricum ia suficient de mult incit rezolutia de citire sa nu devina o problema.
Eventual fa doua rulari inainte si doua dupa, ca sa ai date cit mai solide. Cu mai multa presiune in rampa eu zic ca plusul ar trebui sa-l vezi dupa 5000rpm, adica mai putin in "midrange" - asta daca vei vedea ceva, pentru ca la cit poate indesa turbina sistemul de injectie asa cum e el face fata fara probleme.

Daca vrei cresteri adevarate de putere si nu impresii de la englezi atunci cauta o turbina care sa poata cara macar cu 20% mai mult aer fata de cea pe care o ai pe masina. Cu motorul/admisia/evacuarea/turbina 100% stock poti obtine din soft o crestere "safe" de macar 15% pentru putere si cam 20% pentru cuplu (cu benzina de pompa, nu SF-uri gen etanol sau benzina de curse), daca nu mai mult, fara sa suprasoliciti sistemul de injectie. Cu o turbina care poate baga inca 20% mai mult aer (e posibil sa-ti trebuiasca si un intercooler cu alt design, bar-plate de obicei, eventual mai mare sau pozitionat diferit), bujii sanatoase (iridiu daca se gasesc pentru acest motor, sau macar ceva mai rasarit de la NGK sau Denso, uita de BoRsh) Si acel regulator de presiune ca sa fii linistit ca nu ramine motorul fara carburant, e posibil sa poti creste si cuplul si puterea cu 30-35%. Segmentii, bielele si cuzinetii sa traiasca, ca orice altceva o s-o duca bine.
« Ultima Modificare: Ianuarie 21, 2014, 05:47:17 p.m. de mituc »
Gindacul cu 8 roti -  Smart ForFour Brabus
 

Offline mecaNIK

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • just registered
Re: Regulator de presiune combustibil
« Răspuns #4 : Martie 05, 2016, 11:46:38 p.m. »
Principiul de functionare al sistemului de injectie benzina este presiune constanta in rampa comuna asigurata de pompa de benzina si mentinuta cat mai exact de supapa regulatoare calibrata pe anumite presiuni .2,5 bar - 3.0 bar  - 3,5 bar  debitul de benzina necesar diferitelor solicitari ale motorului sunt date de timpii de injectie in impulsuri mai scurte sau mai lungi masurate in milisecunde 2,3 ms pana la 8,0 ms. Practic pentru a avea mai multa benzina cel mai la indemana parametru de modificat este presiunea de benzina,urmeaza marirea debitului injectorului astfel incat la impuls egal sa dea mai multa benzina sau chiptuning adica comanda mai lunga pentru impulsuri.Cele 3 variante de marit cantitatea de benzina in ordinea costurilor si complexitatii astea sunt,mai multa benzina inseamna si performante mai bune,asa ca oamenii chiar obtin putina performanta acolo.
   Cine vrea sa se joace putin poate inlocui acea supapa regulatoare cu conditia sa nu aiba probleme cu pompa si sa poata ridica presiunea la minim 4 bar ca trecuta prin regulator sa asigure 3,8 constant .Ca idee motoarele cu pompe obosite de benzina pierd cateva zecimi de atmosfera sa zicem de la 2,8 la 2,2 si sa vezi functionare in reluare diferenta aia aparent neimportanta face diferenta dintre performanta si mers in reluare.
   Eu am folosit o supapa de la un BMW problema este ca n-am reusit mare branza banuiesc ori ca este defecta ori pompa e cam pe duca filtru fiind nou,dar o sa mai incerc si cu alta.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like