Mesaje Recente

Pagini: [1] 2 3 ... 10
1
Reparatii si tutoriale smart / Re: Caldura Smart forfour 1.1
« Ultimul mesaj de Eugen1975 Azi la 10:00:56 p.m. »
Salut.A reusit cineva sa rezolve problema?
2
Forfour / Re: Problema incarcare alternator
« Ultimul mesaj de ct23gan Azi la 05:01:44 p.m. »
Daca cu baterie noua (sau incarcata) dispar simptomele, ai dreptate, e din cauza voltajului scazut problema si nu din actuator sau kit ambreiaj.

Acum trebuie stabilit daca problema voltajului scazut este din cauza ca alternatorul produce prea putin sau rezistenta cablurilor/conexiunilor este prea mare din cauza imbatranirii/oxidarii, fapt ce poate fi agravat si de faptul ca dieselul vibreaza destul de mult (ba chiar scutura la pornire/oprire)

Ai posibilitatea masurarii voltajului direct la iesirea din alternator nu la bornele bateriei? Pare sa fie accesibil din poza asta.
3
Forfour / Re: Problema incarcare alternator
« Ultimul mesaj de dani crisan Azi la 02:28:01 p.m. »
Tind sa cred ca este totusi problema de alternator si spun asta deoarece:


1.   Simptomele pe care le-am descries anterior (anclansare greoaie a ambreiajului  + smucitura la trecerea din treapta 1 in treapta a 2a) s-au manifestat inca din timpul verii – la inceput, din cand in cand, pana cand a ajuns ca de fiecare data, la fiecare pornire la rece sa aiba acest comportament

2.   Datorita celor descries la punctul 1, citind pe forum experienta si altor posesori de smart, am concluzionat ca trebuie schimbata bateria, aceasta fiind destul de veche – asadar, in jurul datei de 1 octombrie am cumparat baterie noua, am montat-o pe masina iar simptomele amintite la punctul 1 au disparut in totalitate.  Timp de aprox 1 luna si jumatate masina s-a comportat perfect la fiecare pornire la rece.

3.   Cu acumulatorul vechi, in 2 dimineti mai reci ce au fost pe la inceputul lui octombrie, cand am dat la automat, dupa aprox 1,5 secunde in care electromotorul invartea motorul, inainte de a apuca motorul sa porneasca, s-a taiat curentul pe electromotor.  Pus iarasi contactul, tinut pe bujii, dupa care pornea masina. Dupa 1 luna si jumatate cu acumulatorul  nou, acelasi lucru mi s-a intamplat in 2 dimineti saptamana trecuta -  dupa 1 secunda in care electromotorul invartea, automat acesta s-a oprit, ca semn (parerea mea) al tensiunii scazute din acumulator. (exclus 100% probleme de bendix)

Dupa ce am consultat mai multe site-uri de internet, am inteles ca daca voltajul unei baterii auto este in jurul valorii de 12.45V, aceasta ar insemna ca acumulatorul este incarcat undeva la 75% din capacitatea totala. Asta ma duce la gandul ca acumulatorul meu cel nou s-a descarcat putin cate putin in timp, fara a se mai incarca la maxim din cauza alternatorului care nu furnizeaza destul curent. Asa imi explic faptul ca timp de o luna si jumateate nu am mai avut absolut nicio problema cu masina, iar acum problemele au aparut din nou.


Am sa verific ce ai amintit mai sus, sa vad ce rezolv; dar in continuare suspectez alternatorul mai ales ca am vazut pe forum un post in care un coleg amintea o tensiune cu motorul pornit de aprox 14.45V, fata de cei 13.59V la masina mea.


Merci.
4
Forfour / Re: Problema incarcare alternator
« Ultimul mesaj de ct23gan Azi la 01:00:30 p.m. »
Unde a fost masurata tensiunea furnizata, la bornele bateriei sau la iesirea din alternator.

Se poate reconditiona alternatorul dar inainte de asta verifica sa fie curate si stranse bine bornele si impamantarea generala. Cred (nefiind un specialist) ca daca era ceva dus la alternator incarca mult mai prost de atat.

Cu bateria incarcata pe redresor iti face la fel masina? Despre starea ambreiajului si a actuatorului ce stii?
5
Forfour / Problema incarcare alternator
« Ultimul mesaj de dani crisan Azi la 12:29:23 p.m. »
Salutare tuturor.

Am o problema la care incerc sa gasesc rezolvare: recent am verificat incarcarea bateriei si am observant ca atunci cand motorul este pornit, alternatorul furnizeaza doar 13.59V, ceea ce este cam putin comparativ cu standardul de 14.1  ± 0.3V. Cu motorul oprit, tensiunea este de 12.46V, ceea ce practic la CDI-ul meu automat, la pornirea la rece se traduce prin “cuplarea” ambreiajului la aproximativ 1500 rpm in loc de 900 rpm si printr-o smucitura la schimbare din treapta 1 in treapta 2.

Avand in vedere ca alternatorul este cel care nu incarca destul bateria, stiti daca se poate schimba “puntea de incarcare” de la alternator? Sau este un alt element care reguleaza incarcarea bateriei, ceva releu de incarcare? Intreb aceasta deoarece am cautat pe net si nu am gasit informatii concludente in acest sens.

Multumesc.
6
Forfour / Re: Vas expansiune smart foufour
« Ultimul mesaj de ct23gan Azi la 12:14:01 p.m. »
E uzat switch-ul. Incearca sa finger-uiesti clapita aia pana reusesti, eu o mai agat cu unghia si trag de ea inainte sa o apas.

Codul piesei e A 454 760 01 59 si costa aproximativ 20 de euro. Daca nu ai perdeluta rulou la luneta e usurel de schimbat.
7
Vand / Re: Okazie !!! Vand Smart 451 cabrio benzina
« Ultimul mesaj de andreycosmin Azi la 11:52:34 a.m. »
UP 3100 Ultimul Pret
8
Vand / Re: Okazie !!! Vand Smart 451 cabrio benzina
« Ultimul mesaj de andreycosmin Azi la 10:58:08 a.m. »
UP
Masina a ajuns in tara mai devreme ....
9
Forfour / Re: Vas expansiune smart foufour
« Ultimul mesaj de Seeyou Noiembrie 18, 2018, 08:02:29 p.m. »
O intrebare... la toate smarturile forfour deschiderea usii portbagaj e o problema? La mine da... ori nu fac eu ceva corect ori nustiu... dar deblochez masina ... tin mana pe asa zisul buton ce sau ce o fi el... si se cam deschide cand vrea el... nustiu ce sa zic...  se mai intampla la careva?!
10
Forfour / Re: Vas expansiune smart foufour
« Ultimul mesaj de Seeyou Noiembrie 17, 2018, 06:28:06 p.m. »
Multumesc inca odata ptr sfaturi... schimbatoru merge super bine... am degresat si uns selectoru din fata... si merge super bine... multumesc ptr poza cu vasul de expansiune am reusit cu lanterna din interior sa vad nivelul si e la max... cureaua de transmisie am tensionato o idee mai tare ptr ca curea arata ca noua doar ca puteai sa o indoi stanga - dreapta ceea ce nu cred ca era normal  si numai scartaie la pornire... totul super... am reusit resetarea service(problema cu cele doua mici cheite)
Pagini: [1] 2 3 ... 10

Social media

Facebook grup Pagina de like