Salut, de ceva timp ma tot gandesc daca merita sa omologhez motorul actual Euro 4 la Euro 5 si in ce ar consta treaba asta... Contextul actual e relativ, ce mi-e 2021 ce mi-e 2023 pt Euro 5...
De ce acum? Oricum vreau sa schimb toba si pot s-o fac de la zero, prefer varianta asta decat sa ma cert pt un SH care nu stii cat te tine.
Dilema incepe de la catalizatoarele de euro4 vs cele pt euro5 - eu avand euro4 si avand 2 sonde lambda, cel euro 5 e cu o sonda...deci, diferenta de clasa de poluare la modelele euro5 e si din soft facuta sau mai exista si alte piese in sistemul nou..? Trebuie de la doua sonde sa ma duc la sistemul cu 1 sonda, se poate?
Daca rezolv faza cu catalizatorul, cu sondele si cu softul pot sa trec de la euro 4 la euro 5?(bineinteles trecand pe la competentii RAR...pfff)
Saaau mai bine imi fac toba pt euro 4 si ma bucur de ea, iar daca va fi nevoie iau un motor Euro 5 pe care cum il omologhez tot euro 5? Ar fi bine de stiut daca merge motor euro5 pe masina Euro 4 si in ce consta...
Detin un 451 Mhd...si tare mi-e draga Gargarita
