Autor Subiect: Incarcare AC cu freon  (Citit de 70 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dani crisan

  • Incepator
  • **
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 0
  • Nou venit
Incarcare AC cu freon
« : Iulie 07, 2020, 10:37:16 a.m. »
Salutare; as dori sa imi incarc clima cu freon; stie cineva pe care din cele 2 cuplaje se face vidarea circuitului de AC si incarcarea ulterioara a acestuia cu freon? Am vazut ca este o cupla de conexiune in circuitul de AC langa rezervorul lichidului de parbriz iar celalalta langa radiatorul de racire. Nu sunt sigur, dar din ce am inteles de pe net, ar trebui vidat si incarcat pe la conducta cu diametru mai mic, adica cea de langa rezervorul cu lichid pentru parbriz.

Avand in vedere faptul ca masina pierde freon pe la radiatorul de AC, oare ar trebui incarcat si putin ulei in compresor? Ultima incarcare cu ulei si fereon am facut-o anul trcut ... dupa aprox. 6 luni a iesit freonul din instalatie.



Multumesc.
 

Offline KALI

  • Incepator
  • **
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
Re: Incarcare AC cu freon
« Răspuns #1 : Septembrie 02, 2020, 09:55:24 a.m. »
Mergi la un atelier care are aparat care sa videze instalatia, sa bage substanta de contrast si sa vada pe unde pierde. Vezi ca acolo unde intra tevile in radiatorul din habitaclu sunt garnituri de cauciuc si alea pot sa imbatraneasca sau daca a umblat cineva acolo nu a prins bine deasupra tevilor saiba aia mare de se strange cu tubulara E10. Cam 440 grame de R134A intra si 25 ml ulei. In majoritatea aparatelor au cantitatea predefinita pentru Smart 454 ca fiind 600 ml freon ceea ce e gresit.
Forfour, 1.1, automat, Passion.
 

Offline denistefan

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
Re: Incarcare AC cu freon
« Răspuns #2 : Septembrie 11, 2020, 06:15:42 a.m. »
 Salut. Mie îmi pierdea la furtunul care intra in radiatorul de A.C., cel de jos. Un oring bun, dar furtunul și locul unde intra in radiator sunt de aluminiu și au oxidat, am curățat, folosit vaselina siliconică pentru îmbunătățirea etanșeității la noul oring iar cu această ocazie am pus radiator nou, marca QWP. Radiatorul vine cu filtru uscător nou (sunt monobloc), care este de o construcție superioara celui de origine. După un an jumătate, merge foarte bine.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like